Politica de retur

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie sa ne informați în scris, prin completarea Formularului de Retur și expedierea acestuia impreuna cu produsul returnat.

PASUL 1. COMPLETATI FORMULARUL DE RETUR DIN JOSUL PAGINII.

Acesta va ajunge la noi, nu e necesar sa il printati.

PASUL 2. AMBALATI CORESPUNZATOR PALARIA

Ambalati palaria fie in cutia originala, fie in intr-una rezistenta la transport, in asa fel incat aceasta sa nu se deformeze, sigilati-o corespunzator.

PASUL 3. CURIERUL

Daca ai optat pentru schimb de produs, vom lua noi legatura cu tine si vom trimite un colet la schimb, nu e nevoie sa chemi curierul. Se achita la curier o taxa de tur-retur a produsului schimbat, in valoare de 30 lei.

Daca ai optat pentru returnarea banilor, e necesar sa trimiti catre noi coletul prin orice firma de curierat doresti, iar atat organizarea transportului, cat si cheltuielile aferente, revin in sarcina dvs.

  • Adresa la care se va face returul este: S.C. Palaria Dadarlat, Str. Dorobanti, nr. 5, Sebes-Alba, 515800, contact- 0746097589

!! Palaria Dadarlat nu accepta colete in cazul in care nu este achitata taxa de transport aferenta returului. !!

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 15 de zile calendaristice de la data acceptării returului de către firma noastră prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

Pentru a fi acceptată returnarea produselor acestea trebuie să fie în aceeași stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale, să nu fie purtate sau deteriorate, integritatea documentelor însoțitoare). Coletul trebuie să conțină și Formularul de Retur completat cu toate informațiile necesare de către client.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de către dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați-ne într-un interval de 72h pentru a reclama această situație si ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor specificând în scris acest motiv.

    Date retur:








    Doresc inlocuirea produsuluiDoresc returnarea banilor

    Detalii inlocuire produs:





    Detalii returnare bani: